Saturday, September 4, 2010

holiday start? part 3

2 September 2010

Masa ni, aku agak busy body sibuk sikit. Pergi bayar nafkah awek aku, ambik baju raya, tukar duit raya, usha cermin mekap awek aku, (cina tu kate stok xde, dy mmg bodo aritu ckp ad). Tak pasal2 awek aku dah separuh lapar. Aku habaq kat dia takpe sat gi aku bagi makan. (ish x pose haha) 

Lepas setelkan semua hal, aku dah bosan tak tahu nak buat apa. Masa tu aku dah dekat dengan uitm kampus bandar. Peh memang kena la kan. So aku dengan segera call budak2 kbm. Call toto, tak dapat.Call jamilah, tak dapat jugak. Last2 aku call Amir Hasagaya. Ada ke dia kate hari tu birthday aku ke sebab call dia. (mangkuk ko) Aku cakap la aku nak jumpa diaorang. Lalu dengan muka selamba aku masuk KBM dengan takde matrix card. Faith punya la bising kan.(relax sis) Lepas tu masuk library dengan round neck pulak! Memang taiko abis. Dah jadi tumpuan pulak kan. Borak2 la aku kemudiannya dengan amir, donna, faith. Lepas tu sukbean dengan Toto datang pulak. Ada test tapi sanggup jumpa aku dulu (thanks guys) Dapat la borak kejap. Then diaorang pergi kelas, aku pun apa lagi, belah la daripada situ. Aku sedih jugak sebab tak dapat jumpa jamilah kan. Haih.

p/s: awek aku di atas mkan minyak, hebat x?

Petang pulak, ikut mak aku pegi program apa kejadah entah (korang tanya la alin bagi siapa yang kenal dy) ada buka puasa dekat masjid selat. Orang lain pakai baju melayu dengan sampin, aku pakai baju melayu dengan jeans. Memang cantikk. Punya la segan aku. Majlis formal rupanya. Time nak berbuka la yang paling tak boleh blah. Aku tak tahu nak duduk dgn spe. Last2 aku makan dengan mat bangla yang memang selalu solat kat situ. Hampeh! Tapi  best dapat jumpa Alin!  Yang tak best, kejap gila aku jumpa dia sebab dia datang dengan mak dia so takkan nak borak lame2. Mau mati ka? Lepas solat hajat aku cabut. Alin pergi terawikh, aku yang macam setan x pergi haha.


1 comment:

  1. aku ingat yg awek ko tu c catwoman tu.. siot.. haha..

    ReplyDelete