Saturday, September 4, 2010

holiday start? part 1

Peh dh lme la plak x update kan. Siot3. Bukan ape cuma aku ni malas sikit x macam mamat2 jambu di luar sana tu. Ok la jugak ak dah ada blog ni daripada takde kan. Aku ni cuma mamat yang tak hensem yang cuba menulis blog yang x best ni. Ok aku dah merepek jauh. Its better kalau aku cerita apa ak buat selama beberapa hari ni.

31 0gos 2010

Hari ni aku ada kelas kalau x silap. Eh kejadahnye kelas mase merdeka kan. Memang UniSZA tu bapak aku punya pun. Sekali lagi aku menyimpang dari tajuk. Masa ni, bangun2 pagi aku dah mengaadap laptop main "plant versus zombie" (pengaruh Syukrina. Tak guna kau :P)

Lepas tu aku mandi la tak ingat pukul berapa sebab dah lupa. Bosan gila masa ni sebab nak tunggu balik kan. Ceh padahal orang lain bali 2 haribulan, aku dengan selamba dek dengan suka hatinya beli tiket awal. Memang terbaikk. Mujurlah ada wimax ni kan. So takde la bosan sangat even menatang haram tu dah semakin lembap taktau kenapa. Maybe kena hack kot. So Azri pun dah tukar password line Al-Butiriyah. Hope ok la lepas ni.

 Aku ingat nak la beli keropok lekor buat buah tangan, sekali kedai yang jual keropok lekor yang ummph tu tutup la pulak merdeka2 ni. Apa punya tolol la pakcik tu. Tak pasal2 aku balik dengan tangan yang kosong. (nk slhkan org pdahal bnyk lg bnd lain boleh bwk blik)

Masa naik bas pulak, perut buat hal. rasa nak muntah. Terpaksa la aku menahan gelodak asmara sakit perut tu sampai berhenti sahur, aku makan, terus ok. Rupanya perut kebulur :P Aku sampai Melaka dalam pkul 5.30 dengan 9 jam perjalanan. Yelah pakcik tua drive kan. Kalau orang muda dah 8 jam dah. Bawak bas nak kasi penumpang mati huh!

No comments:

Post a Comment