Wednesday, March 23, 2011

Kokurikulum

Announcment kata pendaftaran dibuka dari 20/3 - 2/4. Tapi cek 12 pagi masa 20 haribulan tak boleh pun. Kepala hot kau la admin student portal. Beriya-iya aku tunggu. Pungguk tunggu bulan pun tak macam ni aku rasa.

Tunggu punya tunggu, akhirnya... 21/3Masa tu aku dalam kelas sociolinguistic 2-4 pm.

1 misscalled dari superman. Aku telefon dia balik.

"Ha kau nak apa?"
"Koku dah boleh daftar ni. Kau nak ambik apa?"

Memang cisscake betul la unisza ni.

"Aku nak ambik bola tampar wei. Daftar cepat-cepat tau?"
"Ok2"

Superman pun tolong daftarkan aku punya kursus koku.
Akhirnya, 1st koku aku, volleyball. Moga dapat main untuk MASUM cewaahh.

Ingat nak ambik catering tapi xde la pulak.

p/s: Raf, akak kau amik alat muzik moden tau x? dia tau main ke?

2 comments:

  1. 'cisscake'??
    hahaha!

    weh,dia tak tau main tu. setau aku,dia cuma tau main kompang je. ko tengok2kan lah dia tu sikit..

    ReplyDelete
  2. haha dah agak dah,
    takpe2 nanti aku paksa dia main gitar hahaha

    ReplyDelete